Voetbalvereniging TVC ’28 hanteert een nieuwe formule om haar sponsors in de etalage te zetten. De periodieke sponsorbijeenkomst wordt niet langer in het eigen clubgebouw gehouden, maar bij een aan de club gelieerde onderneming. Hoofdsponsor Huiskes Bouwgroep beet afgelopen vrijdag het spits af. De massaal opgekomen sponsors van de club keken hun ogen uit in de immense productiehallen van Huiskes Bouwgroep. Waar op het Tubbergse industrieterrein doorgaans zaagmachines ronken en slijptollen janken, overheerste nu het stemgeluid van sprekers en zwellende muziek bij de bedrijfsfilm. Met een presentatie vanaf een megabeeldscherm gaf Stefan Huiskes, telg van de familie, inzicht in de diverse producten, werkwijze en afzetmarkt. Aansluitend vergaapten de gasten zich tijdens een rondleiding door de diverse productiehallen aan het geavanceerde fabricageproces.
Woningbouwer en Prefab-specialist
Huiskes Bouwgroep, 190 werknemers, geniet faam als specialist op het gebied van prefab dakelementen. Daarnaast legt het bedrijf zich toe op het bouwen van complete woningen in tal van variaties en prijsklassen. Veelal in de regio Noordoost Nederland. Innovatie, duurzaamheid en circulair bouwen zijn sleutelbegrippen. Door verkorting van de bouwtijd levert het bedrijf een substantiële bijdrage aan de alsmaar toenemende woningnood.
Hoofdsponsor van TVC ’28
Naast bouwondernemer heeft Huiskes oog voor de samenleving. Geworteld in Tubbergen is het bedrijf al een kwart eeuw hoofdsponsor van de plaatselijke voetbaltrots TVC ’28. Tal van faciliteiten op het sportcomplex zijn mede door toedoen van Huiskes tot stand gekomen.
Tribune
Binnenkort komt daar een nieuwe voorziening bij. Het bedrijf bouwt, op eigen kosten, een nieuwe tribune langs het hoofdveld van TVC ’28. Daarmee gaat een lang gekoesterde wens vanuit heden en verleden bij de club in vervulling. De nieuwe aanwinst dient een breed maatschappelijk doel. Ook andere verenigingen en (ouder)instellingen krijgen de gelegenheid gebruik te maken van de tribune.
Businessmeeting
De sponsorbijeenkomst werd door TVC ’28 aangegrepen voor het verstevigen van de contacten tussen de vereniging en haar sponsors.
Ook de ondernemers onderling maakten dankbaar gebruik van de gelegenheid om zowel persoonlijke als zakelijke ervaringen uit te wisselen. Gelet op de enthousiaste reacties ligt een vervolg van deze nieuwe businessformule in de lijn.