Fysieke en online kaartverkoop gaan bij wijze van spreken hand in hand om kaarten te bemachtigen voor de Zitting van de Othmarridders. Vanaf dit jaar zal de kaartverkoop anders verlopen dan jullie van ons gewend zijn. Allereerst beginnen we op vrijdagmiddag 31 januari 2025 met de kaartverkoop bij Hotel Restaurant Van der Maas. Vanaf 15.00 uur is Van der Maas geopend en om 16.00 uur beginnen we met de registratie. De eerste kaarten worden zoals vanouds om 19.00u verkocht. Zorg dat je dus vrijdagmiddag vanaf 15.00 uur de tijd hebt om naar Van der Maas te komen en laat iedereen aansluiten om er samen een gezellige vrijdagmiddagborrel van te maken bij de kaartverkoop.
NIEUW!!! Een andere verandering ten opzichte van vorig jaar is om online kaarten aan te vragen. Er komt een formulier op de website van de Othmarridders (www.othmarridders.nl) te staan op de dag van de kaartverkoop. U kunt alvast een kijkje nemen op de website van de Othmarridders. Het in te vullen formulier voor de kaartverkoop staat online op vrijdag 31 januari om 11.11u tot 23.11u. Op vrijdag 31 januari vanaf 11.11u kunt u online onder andere het volgende aangeven: – Hoeveel kaarten u graag zou willen; – – – Welke dag u graag zou willen gaan; Een alternatieve dag aangeven (mochten de kaarten voor uw voorkeurs dag uitverkocht zijn); Uw ledenkaartnummer (+nummers van de andere personen waar u mee naar de zitting gaat) LET OP: de fysieke kaartverkoop heeft altijd voorrang. Is uw groep groter dan 10 personen? Kom dan naar de fysieke kaartverkoop! Op zaterdag 1 februari wordt de lijst met online aanvragen doorgenomen en worden de kaarten vergeven op volgorde van aanmelding. De aanvragers ontvangen dan bericht met hun kaarten en instructies voor het ophalen van de kaarten op maandagavond 3 februari. Mochten er vragen zijn, neem dan contact op via secretariaat@othmarridders.nl.